În urma acordului încheiat vinerea trecută între asociațiile de transport și Ministerul Transporturilor din Spania, care a permis anularea grevei programată pentru această săptămână, Fenadismer și-a exprimat surprinderea cu privire la comunicatul de presă emis în comun de asociațiile care formează principalele firme de încărcare și unități de consum de masă. Potrivit federației, în comunicat se arată că, deși asociaţiile apreciază în mod pozitiv anularea grevei, își exprimă îngrijorarea cu privire la costurile mari pe care trebuie să le suporte „pentru a fi nevoite să-și avanseze oferta de produse, costuri care ar fi putut fi evitate“. În plus, clienții de transport spun că ar fi trebuit să participe la negociere „având în vedere impactul mare pe care multe dintre măsuri îl au asupra lor“, fără însă să precizeze la ce măsuri se referă exact. Fenadismer presupune că una dintre acestea ar putea privi interdicția șoferului de a efectua sarcinile de încărcare și descărcare de mărfuri la unitățile lor. „Par să uite că o astfel de obligație corespunde de peste 30 de ani prin lege angajaţilor din centrele de încărcare și descărcare.“

Federația a menționat că cei care au apelat la șoferi pentru aceste sarcini au făcut economii importante cu personalul propriu, lucru recunoscut public în urmă cu un an de un lider al uneia dintre asociațiile care au semnat comunicatul de presă, care le-a evaluat la peste 2.000 de milioane de euro, ignorând însă consecințele. Practic, tocmai încălcarea repetată a legii este cea care a forțat acordul cu Ministerul Transporturilor.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut