Începând din 3 mai 2022, clienții eMAG vor avea parte de un proces simplificat de achiziție și de standarde uniforme în ce privește livrarea la easybox, fie că vor comanda de la eMAG sau de la un comerciant din Marketplace. Astfel, pentru orice comandă plasată de la seller pe eMAG, clienții vor achita o taxă fixă de 9,99 de lei pe comandă. În cazul în care un client plasează o comandă care conține produse de la mai mulți selleri, această taxă se va aplica pentru fiecare seller în parte. Serviciul rămâne gratuit pentru clienții şi produsele Genius.

„Oamenii caută soluții cât mai simple, care să le ofere flexibilitate în organizarea timpului, iar cu ajutorul tehnologiei, livrarea la locker reușește acest lucru. În prezent, una din două comenzi plasate pe eMAG este livrată la easybox. Mai mult, oferirea acestui serviciu de către eMAG pentru comenzile plasate la selleri vine și cu economii pentru clienţii care acum vor achita o taxă de livrare, în medie, cu 25% mai mică”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

În ultimii ani, eMAG a investit în soluții menite să îmbunătățească experiența de shopping a clienților și să răspundă nevoii acestora de a câștiga timp liber. Astfel, serviciul easybox, dezvoltat de Sameday, care permite ridicarea și returul comenzii oricând, din proximitatea casei sau a biroului, a fost extins în toată țara, ajungând la 2.700 de unități. Dată fiind preferința tot mai accentuată a oamenilor pentru livrarea la locker, eMAG are în vedere extinderea acestui tip de serviciu și către rețelele altor curieri.

Totodată serviciul Genius cu livrare rapidă și transport gratuit la easybox a ajuns la peste 340.000 de clienți activi, care economisesc aproape patru zile din an, pe care altfel le-ar consuma în magazine sau pe drum către centrele comerciale.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut