Compania de căi ferate Cma Cgm își accelerează strategia de dezvoltare și în transportul terestru, dar și aerian, prin două comenzi lansate luna aceasta. Prima se referă la patru avioane noi cargo Airbus A350F, comandă lansată la scurt timp după cea semnată cu Boeing pentru două avioane B777F. Avioanele se vor adăuga celor cinci unităţi Airbus A330-200F aflate în divizia Air Cargo, formată în februarie 2021 pentru a intra în transportul aerian de mărfuri.

Compania franceză îşi îmbunătățește și transportul feroviar de containere. Astfel, în ianuarie 2022 va lansa un tren bloc de la sistemul portuar Marsilia-Fos până în portul german trimodal Duisburg, unul dintre cele mai importante noduri intermodale europene. Legătura se va numi Duisburg Ramp și va fi împărțită în două servicii, unul cu plecare din Marsilia și celălalt din Fos. Ambele vor avea o frecvență săptămânală, dar abilități diferite. Trenul din Marsilia va avea o capacitate de 105 TEU și un timp de tranzit de două zile, cu conexiune cu serviciile maritime TMX1, TMX2 și Euronaf, pentru Orientul Mijlociu și Africa de Nord. Trenul din Fos va avea o capacitate de 96 TEU şi un timp de tranzit de două zile, cu legatură cu serviciile maritime MEX si MEX2, pentru Asia. Din Duisburg, containerele pot continua spre numeroase destinații europene.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut