Grupul italian Codognotto își consolidează activitățile în estul Mediteranei prin deschiderea sucursalei Codognotto Turcia, cu sediul la Istanbul. Decizia face parte din strategia companiei care urmărește să-și îmbunătățească oferta intermodală în afara Europei și să creeze, la Istanbul, un hub central pentru conectarea Europei cu țările din Orientul Mijlociu.

În cadrul acestui plan, Turcia va fi legată de Italia, Polonia, Germania, Austria, Benelux, Marea Britanie, Slovacia și Spania prin rețeaua existentă a companiei de conexiuni intermodale pornind din zona Trieste, în timp ce legătura cu Africa de Nord va fi disponibilă datorită acordului semnat cu compania tunisiană Vectorys Group.

Noua sucursală va juca, de asemenea, un rol central pe coridorul către Asia Centrală și China. Această rută – inclusiv Georgia, Azerbaidjan, Armenia, Turkmenistan, Uzbekistan, Kazahstan, Kârgâzstan, Tadjikistan și China, va reprezenta o alternativă importantă pentru companiile care evită Coridorul de Nord prin Belarus și Rusia. „Turcia este un jucător cheie atât pentru transportul european, cât și pentru cel eurasiatic”, explică Fabrizio Battista, Director de Divizie FTL Europa de Est al Grupului Codognotto. „Economia sa crește într-un ritm foarte rapid, în special pentru textile și modă, auto și produse electronice. Aceste volume mari vor trebui să-și găsească drumul din țară în străinătate. În ciuda scenariului competitiv puternic în acest domeniu, creșterea exporturilor turcești și poziția centrală a acestei țări, fac din Turcia un loc strategic pentru mutarea activelor din și către Europa.”

Codognotto Turcia va cuprinde atât departamente comerciale, cât și de operațiuni. În cadrul activităților sale principale, va pune accentul pe dezvoltarea de noi sinergii cu serviciul intermodal existent al companiei, care combină transportul rutier și feroviar de marfă din Polonia, Italia și Turcia.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut