Continental a anunțat miercuri, 20 aprilie, că urmează să-și relanseze „temporar” producția în Rusia pentru a evita ca angajații săi locali să sufere din cauza procedurilor legate de Moscova. Continental decisese să suspende producția la fabrica sa din Kaluga la începutul lunii martie din cauza războiului din Ucraina.
Un purtător de cuvânt a declarat însă pentru AFP că angajații ruși ai companiei „riscă sancțiuni penale grele” în cazul în care Continental nu răspunde cererii locale. Cu toate acestea, gruparea susține că „susține și respectă toate sancțiunile în vigoare” şi nu are „nicio intenție de a face profit”.

Compania își revizuiește în jos obiectivele pentru 2022
Chiar dacă în primul trimestru al acestui an, Continental și-a crescut cifra de afaceri, compania a decis să își revizuiască obiectivele anuale, temându-se „de efectele negative ale inflației”, în special pentru materiile prime pe bază de petrol, energie și logistică, „devenite semnificativ mai importante”. Continental vizează astfel o cifră de afaceri anuală cuprinsă între 38,3 și 40,1 miliarde de euro, pentru o marjă operațională cuprinsă între 4,7 și 5,7%, față de 5,5 până la 6,5% anterior. Vânzările sale de componente auto sunt acum așteptate să ajungă între 17,8 și 18,8 miliarde, în scădere față de estimarea anterioară, în timp ce vânzările de anvelope sunt de așteptat să fie mai bune decât previziunile, între 13,8 și 14,2 miliarde.

În primele trei luni ale acestui an, producătorul german de echipamente a realizat o cifră de afaceri de 9,3 miliarde de euro (+ 8,1%), datorită unei creșteri a vânzărilor de 5,3% de la un an la altul şi o marjă operațională (EBIT) de 4,7 % față de 8,5% în aceeași perioadă a anului 2021. În timp ce vânzările din sectorul auto au reprezentat 4,2 miliarde de euro, marja operațională a scăzut cu 3,9% pe fondul scăderilor în vânzări cu 1,2%, sectorul anvelopelor a realizat o cifră de afaceri de 3,3 miliarde de euro, în creștere cu 17,4%, pentru o marjă de 17,1%.
Furnizorul german se așteaptă acum ca producția globală de mașini și vehicule utilitare ușoare să crească ușor, cu 4 până la 6% pe parcursul anului, față de 6 până la 9% inițial.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut