Continental AG își realiniază strategic grupul ContiTech, cu scopul de a crește eficacitatea și eficiența, dar și pentru o mai mare apropiere de clienți și de piață. Mișcarea se va concentra în special pe extinderea afacerii industriale a ContiTech în trei regiuni, consolidând în același timp afacerea auto într-o singură unitate.

Potrivit ContiTech, realinierea are două priorități strategice: dezvoltarea în continuare a afacerii industriale și crearea de sinergii pentru activitățile auto, cu scopul de a trece de la „un furnizor de produse tradiționale la un furnizor de soluții integrate”. În plus, reformele sunt menite să crească viteza și eficiența: accelerarea proceselor de luare a deciziilor, eficientizarea funcțiilor centrale și reducerea nivelurilor ierarhice.

Afacerea industrială este, așadar, împărțită în trei domenii de activitate: soluții industriale America, soluţii APAC (Asia și Pacific) și EMEA (Europa și Orientul Mijlociu).

Majoritatea activităților auto ale ContiTech vor fi, între timp, consolidate în zona de soluții de echipamente originale, care va funcționa la nivel global.

ContiTech introduce, de asemenea, o nouă poziție pentru directorul de tehnologie, pentru a conduce extinderea expertizei sale în privinţa materialelor. „Ne îmbunătățim profilul și devenim mai eficienți prin consolidarea activităților noastre. Schimbările ne vor crește competitivitatea și vor crea o bază solidă pentru succesul nostru viitor”, a explicat CEO Philip Nelles.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut