În Norvegia, într-o singură zi, au fost controlate 164 de autoutilitare în trafic. Dintre acestea, 44 au fost selectate pentru un control amănunţit şi, ca urmare, 27 de unităţi au fost oprite de la a-şi continua cursa. În plus, șapte șoferi au fost trimişi spre cercetare către poliție.

Din păcate, rezultatul nu este deloc surprinzător, spune Bjørn Uno Rogneby din Utekontrol East, din Administrația Norvegiană a Drumurilor Publice, despre controalele de la Oslo.

Inspecția externă efectuează în mod regulat astfel de verificări ale vehiculelor comerciale, în colaborare cu A-crime și poliția. „Știm că există multe lucruri diferite în acest segment și ne vom concentra asupra lor şi în viitor”, spune Bjørn Uno Rogneby.

La ultima relatare tungt.no despre inspecția dubelor, rezultatul a fost descoperirea a 40 din 54 de mașini cu cel puţin o deficiență. Rezultatul a fost la fel de dezamăgitor de data aceasta. Îngrijorător este faptul că furgonetele concurează în aceeași industrie cu camioanele mici, numai că aceste camioane sunt supuse unor reglementări complet diferite și sunt depășite astfel de camionete.

Dintre neregulile depistate, administraţia daneză menţionează mașini care nu aveau certificat de reînmatriculare, PKK (inspecția UE) sau care erau într-o stare tehnică proastă, cum ar fi cu rugina extinsă pe şasiu.

Cinci dintre dube au fost supraîncărcate (cu peste 500 de kilograme), iar șoferilor li s-au acordat amenzi de 3.000 NOK (300 euro). Una dintre aceste mașini era echipată cu anvelope cu crampoane, iar șoferul a primit o amendă de 1.000 NOK (100 euro) pentru asta.

De asemenea, patru șoferi nu deţineau permis de conducere, iar unul dintre aceștia a fost ridicat de polițiști pentru un control suplimentar privind drogurile, sub suspiciunea de conducere sub influență.

Un șofer cu permis de conducere fals a fost și el oprit. Această persoană a încercat să obțină un permis de conducere norvegian, dar a renunțat. Mașina pe care o conducea avea cauciucurile atât de uzate încât se vedea sârma din anvelopă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut