În Germania, BALM a desfăşurat mai multe campanii de control focusate pe cabotaj (6-7 și 22-23 iunie) și pe efectuarea pauzei de 45 h în cabină (luni, 12 iunie). În plus, pe parcursul fiecărei acţiuni a fost verificată şi starea tehnică a vehiculelor.

Din cele 642 de vehicule verificate în 6 și 7 iunie (620 pe cabotaj), au fost constatate 22 de cazuri de cabotaj efectuat ilegal, iar 9 vehicule aveau o stare tehnică necorespunzătoare.

Potrivit 40ton.net, din cele 346 de vehicule verificate pe 12 iunie (321 în pauză de 45 h), au fost constatate 57 de cazuri de repaus efectuat în cabină, iar, în plus, 5 camioane erau într-o stare tehnică necorespunzătoare.

De asemenea, pe 22 și 23 au fost verificate 546 de vehicule (532 pe cabotaj), iar în 22 de cazuri cabotajul a fost considerat ilegal. În plus, s-au constatat că 6 vehicule se află într-o stare tehnică necorespunzătoare, din care 2 erau „dotate” cu emulatoare de AdBlue.

Statistic, circa 3-4% dintre camioane efectuau cabotaj ilegal şi până la 18% dintre șoferii verificați efectuau pauza de 45 de ore în cabină.

Nu au existat precizări pe tema penalităților, dar 40ton.net reaminteşte că luna trecută, un transportator lituanian care a efectuat cabotaj în Germania în mod continuu 15 zile a primit o amendă de peste 2.600 de euro, iar în mai, compania portugheză cu şoferii brazilieni care s-au odihnit în cabină a primit o amendă de 2.000 de euro.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut