Coreea de Sud este o republică democratică bazată pe o constituție, care garantează o serie de drepturi civile. Cu toate acestea, când camioanele s-au oprit pentru două săptămâni, autoritățile coreene au adoptat o soluție extrem de controversată, potrivit 40ton.net.

Șoferii și transportatorii de mărfuri au organizat un protest masiv, de două săptămâni, în Coreea, solicitând salarii mai mari și condiții de muncă mai bune. Un efect secundar al protestului a fost paralizarea multor industrii, inclusiv construcții, oțel și combustibil.

De teama haosului în întreaga țară, autoritățile sud-coreene au început să le ordone șoferilor să se întoarcă la muncă. În primul rând, a chemat șoferii angajați în transportul cimentului, iar joia trecută, transporturile de oțel și combustibili au fost adăugate pe listă. Toți cei implicați în aceste servicii erau nevoiţi să se întoarcă la volan – altfel, riscau o amendă de 30 de milioane de woni (peste 21.000 euro) sau chiar 3 ani de închisoare.

Deşi avocații au spus că forțarea cuiva să lucreze sub amenințare cu închisoarea este neconstituțională, guvernul nu a dat înapoi și, în schimb, sindicatele au fost cele care au decis să pună capăt acțiunii. O zi mai târziu, organizatorii protestului au organizat un vot corespunzător, iar 62% dintre participanți au fost în favoarea opririi protestului, deși nu au obținut niciun beneficiu. Se pare că șoferii și transportatorii erau speriați de valoarea amenzilor sau de închisoare.

Odată cu încheierea protestului, 26.000 șoferii de camion au revenit la lucru. Decizia guvernamentală a arătat clar că șoferii de camioane și transportatorii sunt cu adevărat critici pentru funcționarea statului.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut