În efortul de a face traficul pe râul Yangtze mai ecologic, compania de transport maritim Cosco va construi acum nave port-container 100% electrice.

Shanghai Pan-Asia Shipping, subsidiara companiei de transport maritim Cosco, va construi două nave pentru transport de containere 100% electrice în așa-numita dimensiune feeder (medie). Cele două nave, care vor naviga pe râul Yangtze între Huhan și Shanghai, fac parte din efortul de a face traficul pe râul Yangtze mai ecologic.

Fiecare navă are o capacitate de 700 TEU și va fi livrată la sfârșitul anului 2023. Preţul total va depăşi 16 milioane de euro. Navele vor avea o lungime de 120 de metri și un pescaj de 5,5 metri. Motoarele electrice sunt alimentate de baterii cu o capacitate de 50.000 kWh și pot fi încărcate cu energie de la mal, atunci când nava se află în port.

În prezent, cea mai mare navă pentru containere complet electrică din lume este Yara Birkeland, care navighează în apele norvegiene și este capabilă să transporte 120 TEU.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut