Tipografia flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile, Rottaprint, a înregistrat anul trecut o creștere a exporturilor de peste 38%, comparativ cu 2021. Pentru anul în curs, compania clujeană, care deserveşte în principal clienţi din industria alimentară, producători de lactate, carne și preparate din carne, are ca obiectiv o nouă evoluție importantă, de două cifre.

Rottaprint precizează că Ungaria și Germania au fost principalele piețe externe anul trecut și vor continua să fie şi în 2023. Business-ul clujean a raportat anul precedent creșteri de vânzări în toate cele 13 țări din Europa și Asia în care operează, inclusiv în Croația, Letonia, Marea Britanie, Israel sau Republica Moldova.

Alături de etichetele autoadezive furnizate partenerilor internaționali, Rottaprint a înregistrat o cerere ridicată și pentru alte produse din portofoliu, precum etichete shrink, capace de aluminiu, manșoane, etichete neadezive sau aluminiu imprimat pentru blistere.

În ceea ce privește profilul partenerilor deserviți cu precădere în plan extern, aceștia provin din industria alimentară – producători de lactate, carne și preparate din carne. „Experiența celor peste 30 de ani de colaborare cu jucători importanți din industria alimentară, ne recomandă inclusiv în afara granițelor. Astfel, principalele business-uri pe care le deservim sunt producătorii de lactate, carne și preparate de carne. O creștere importantă am înregistrat și din partea producătorilor de detergenți, îngrijirea casei sau cosmetice”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Business-ul clujean Rottaprint a terminat 2022 cu o cifră de afaceri de peste 32 de milioane de euro, după o perioadă cu investiții și eforturi canalizate spre soluții durabile, dezvoltarea de noi aplicații și produse menite să faciliteze procesul de reciclare și reutilizare, necesare atât pentru partenerii români, cât și internaționali.

Compania a finalizat anul trecut un proiect desfășurat pe parcursul a trei ani, cu o investiție totală de pe peste 3,7 milioane de euro alocată achiziționării de tehnologii și utilaje necesare pentru realizarea sustenabilă a produselor din portofoliu.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut