În primele şase luni din 2024, Altexpress, companie de servicii de curierat și efulfillment, a înregistrat o creștere de 44% a activității de vânzări comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând o cifră de afaceri de 1,08 milioane de euro la jumătatea anului, împreună cu EBITDA de 6%.

Creșterea a fost determinată de accelerarea serviciilor de e-fulfillment și curierat pe piețele cheie, printre care se numără România, Bulgaria, Ungaria, Croația și Slovenia. Activitățile de vânzări online ale serviciilor de curierat au înregistrat, de asemenea, o creștere de 25%, datorită investițiilor în automatizarea portalului altexpress.ro, îmbunătățirea experienței utilizatorilor și accelerarea procesului de comandă online.

În România, Altexpress a înregistrat o creștere de 42% a cifrei de afaceri lunare de la 70.000 la 100.000 de euro. Urmând aceeași traiectorie, operațiunile internaționale au înregistrat o creștere de 300% a cifrei de afaceri, de la 10.000 euro la 40.000 euro pe lună.

În acest context, Altexpress anticipează o cifră de afaceri de 2,5 milioane euro pentru 2024, cu o creștere estimată a activității de peste 45%. „Piața locală și regională de e-commerce continuă să se extindă, atrăgând noi consumatori către achizițiile online, ceea ce se traduce printr-o creștere a cererii pentru servicii de curierat și e-fulfillment. Această creștere reprezintă o oportunitate semnificativă pentru Altexpress de a-și dezvolta serviciile de e-fulfillment și curierat în România și la nivel european. Prin investițiile recente în portal și îmbunătățirea experienței utilizatorilor, suntem pregătiți să extindem operațiunile logistice dincolo de granițele României. Aceste dezvoltări vor stimula creșterea serviciilor noastre de curierat online și e-fulfillment și ne vor menține competitivitatea”, spune Maher Tarazi, CEO Altexpress.

Printr-o dezvoltare strategică, Altexpress și-a extins operațiunile în Zagreb (Croația), din mai 2024, oferind servicii de e-fulfillment 24/24 și curierat cu opțiunea de plată la livrare atât în Croația, cât și în Slovenia. Această extindere are ca scop stabilirea unei prezențe solide pe aceste piețe până la sfârșitul anului.

Expansiunea va avea un impact semnificativ asupra operațiunilor de afaceri, crescând cota de piață și acoperirea clienților în regiune. „Intrarea pe piața din Croația reprezintă o oportunitate semnificativă pentru Altexpress. Prin stabilirea unei prezențe solide în Croația și Slovenia, nu doar ne extindem amprenta geografică, dar și ne îmbunătățim ofertele de servicii. Această mișcare ne permite să oferim opțiuni de livrare mai rapide și mai fiabile clienților din aceste zone. Vedem un potențial enorm de creștere pe aceste piețe și suntem dedicați să oferim soluții logistice de top care să răspundă nevoilor în continuă evoluție ale clienților noștri”, a remarcat Maher Tarazi.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut