Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieţei locale de transport şi soluţii logistice, a înregistrat în 2020 o creştere cu peste 3%, în ciuda contextului socio – economic dificil determinat de criza pandemică.

De asemenea, anul trecut compania a raportat un avans de peste 40% a numărului total de transporturi efectuate. „În 2020, cifra de afaceri a Gebrüder Weiss România a ajuns la circa 67,7 milioane de euro, în creştere comparativ cu valoarea înregistrată în 2019, de 66,8 milioane de euro. În pofida condiţiilor dificile, am reuşit să menţinem trendul ascendent al ultimilor ani, acest lucru fiind datorat portofoliului diversificat de clienţi, reţelei de nouă hub-uri logistice la nivel naţional, dar şi succesului celui mai nou serviciu – Home Delivery. Un aspect cu impact important în 2020 a fost şi digitalizarea treptată a serviciilor noastre”, a declarat Viorel Leca, director general al Gebrüder Weiss România.

În ciuda contextului generat de criza pandemică, Gebrüder Weiss România a realizat investiţii importante în 2020. Astfel, compania a alocat un buget de 1,776 milioane de euro pentru extinderea cu un nou hub dedicat nişei Home Delivery, dar şi pentru digitalizarea serviciilor din portofoliu.

În ceea ce priveşte previziunile pentru acest an, reprezentantul companiei estimează că 2021 va aduce un avans cu 3-5% a business-ului şi totodată, se va investi in continuare in extinderea echipei locale.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut