Întârzierile actuale din comerțul global sunt cauzate de sute de nave redirecţionate în jurul Africii pentru a evita atacurile Houthi în Marea Roșie. Aceste întârzieri vor cauza luni de perturbări și creșteri iminente ale prețurilor livrărilor de articole de uz casnic și alimente.

Potrivit inews.co.uk, circa 350 de nave – mai mult de jumătate din totalul care ar călători în mod normal prin Marea Roșie și Canalul Suez – sunt acum redirecționate în jurul Capului Bunei Speranțe, adăugând până la 10 zile și 1,6 milioane de lire în costuri suplimentare pentru călătoriile programate între Asia și Europa. Fructele, carnea, fructele de mare, cerealele, vinul, ceaiul, cafeaua și multe altele vor fi afectate ca urmare a traficului perturbat.

Maersk, de exemplu, a anunțat de curând că suspendă pe termen nelimitat navigaţiile prin Marea Roșie, după ce una dintre navele sale, Maersk Hangzhou, a fost atacată duminică. Transportatorul danez a declarat că evaluează situația și nu a dat niciun indiciu despre momentul în care navele vor putea relua călătoriile prin Canalul Suez.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut