Istoria transporturilor a ajuns la un moment istoric: există un loc în lume în care autoritățile disperate iau în considerare legalizarea temporară a emulatoarelor de AdBlue. Mai exact, vorbim despre Australia, care a fost lovită deosebit de puternic de lipsa de soluție de uree.

AdBlue era importat în Australia în principal din China. Cu toate acestea, la mijlocul lunii octombrie, chinezii au început să blocheze exportul acestui produs, temându-se de o penurie pe propria piață. Drept urmare, Australia a fost tăiată de la aprovizionare, confruntându-se cu o problemă foarte serioasă. Stocurile se vor epuiza probabil în februarie, așa că națiunea insulară are nevoie de o soluție expresă.

Presa locală continuă să vină cu idei noi. În urmă cu două zile, au existat informații conform cărora una dintre companiile australiene ar închiria un avion de marfă greu pentru a ajuta la depășirea crizei. Aparatul va zbura probabil în Orientul Mijlociu, pentru a importa 250 de tone de AdBlue într-un singur transport. În acest fel livrările pot accelerate, dar în acelaşi timp vor creşte şi costurile.

O a doua idee luată în considerare de guvernul federal australian este de a permite oprirea temporară a sistemelor de curățare a gazelor de eșapament. În practică, ar putea fi utilizate emulatoarele de AdBlue, care ar ajuta camioanele să circule cu rezervoarele de soluție de uree goale. Guvernul însuși admite că aceasta este o soluție nedorită şi controversată, dar care ar putea fi aplicată dacă nu există nicio altă alternativă. Practic, dacă stocurile de AdBlue nu revin la un nivel sigur în câteva săptămâni, guvernul trebuie să fie gata să facă un astfel de pas radical.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare