Centrul de logistică LC Waikiki din Yalova, Turcia, a fost deschis. Cu acest prilej, Vahap Küçük, Președintele Consiliului de Administrație al LC Waikiki, a declarat că producătorul este bucuros să ofere clienților o modă accesibilă pe 1,8 milioane m2 în peste 1.200 de magazine din 56 de țări de pe 4 continente.

La ceremonia de deschidere a Centrului de logistică LC Waikiki Yalova, Vahap Küçük a declarat că atunci când au cumpărat marca franceză LC Waikiki în 1990 și au transformat-o într-un brand turcesc, și-au făcut propus ca moda să fie accesibilă oamenilor de diferite naționalități pe diferite piețe. „Ne-am stabilit obiectivul de a crea un brand mondial din propria noastră industrie. Ne-am propus să ne situăm între cele mai de succes trei mărci de retail din Europa în 2025. Astăzi, suntem bucuroși să le oferim clienților modă accesibilă în 1,8 milioane m2 în peste 1.200 de magazine din 56 de țări de pe 4 continente. Am furnizat peste 1 miliard de dolari flux de valută străină către țara noastră.”

Vahap Küçük a declarat că în prezent este al șaselea cel mai mare retailer de modă din Europa și că este liderul industriei în 22 din 56 de țări. Acesta consideră că aportul la economia și ocuparea forței de muncă a Turciei prin rolul lor în exporturi reprezintă cea mai importantă responsabilitate a lor. „Suntem în top la ocuparea forței de muncă și dezvoltarea regiunii. Astăzi, oferim oportunități de angajare pentru 10.000 de cetățeni în propriile fabrici de producție și 150.000 de cetățeni în achiziții. În timp ce industria de confecții exportă de 12,8 miliarde de dolari, 10% din această cifră (1,35 miliarde de dolari) îi revine lui LC Waikiki și subsidiarelor Taha Group. Am plătit 2 miliarde TL (107 milioane USD) impozit pe profit în 2021 şi am realizat peste 1 miliard de dolari intrări de valută străină în țară. Am oferit peste 10% din veniturile noastre sub formă de ajutor pentru îmbrăcăminte și burse. Aproximativ 12 milioane de produse au fost distribuite celor în nevoie și am oferit sprijin prin burse pentru 15.000 de studenți și copii”.

Potrivit Lojiport, Küçük a declarat că rețeaua logistică este la fel de importantă ca și investițiile în producție pentru creşterea globală, iar trimiterea produsului potrivit la magazinul potrivit în numărul potrivit este unul dintre factorii cheie pentru succesul în industria retailului de modă. „Pentru asta, continuăm să investim în centre logistice. Urmărim îndeaproape evoluțiile și le integrăm în procesele noastre de afaceri. Ca brand global care exportă pe 4 continente, astăzi, Yalova și LC Waikiki au 685.000 m2 în țară. Dimensiunea totală a centrului logistic a ajuns la 785.000 m2, inclusiv 100.000 m2 în exterior. În 2021, 550 de milioane de produse, aproape la fel de mult ca populația europeană, au fost expediate de la centrul nostru logistic.”

Vahap Küçük adaugă: „Inaugurăm cel mai mare depozit de tip C din Turcia în domeniu. Anul acesta ne deschidem către 8 ţări noi. Vom atinge obiectivul de 150 de magazine prin deschiderea a 120 de magazine in străinătate şi a încă 30 in Turcia. Ne propunem să creştem cifra de afaceri cu 80% până la 66 de miliarde de lire.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut