După ce a fost nevoit să întrerupă unele dintre rutele sale feroviare din cauza războiului din Ucraina, grupul Dachser introduce acum o nouă conexiune de tren de două ori pe săptămână pe ruta Xi’an – Budapesta pe așa-numitul Coridor Mijlociu.

Din cauza războiului din Ucraina, care au făcut imposibile conexiunile prin Rusia şi Belarus, Dachser și-a întrerupt serviciile feroviare pe unele rute. Pentru a putea continua să le ofere clienților capacități pe ruta feroviară prin Asia Centrală, compania de logistică introduce acum legătura feroviară pe așa-numitul Coridor Mijlociu. Trenurile din China trec mai întâi prin Kazahstan și Azerbaidjan, apoi traversează Marea Caspică și Marea Neagră cu vaporul către România, înainte de a ajunge în cele din urmă la Budapesta, în Ungaria. De acolo, containerele sunt transportate cu trenul către alte terminale din hinterland precum Viena, München sau Ludwigshafen. De la terminalul de plecare din China până la cel de destinație, durata este între 45 și 55 de zile. „Cu această rută, putem înlocui conexiunile feroviare de-a lungul Noului Drum al Mătăsii prin Rusia și Belarus și să continuăm să oferim clienților noștri un serviciu multimodal de încredere, ecologic. Mai ales în aceste vremuri dificile, când companiile se confruntă cu blocajele de capacitate, transportul pe calea ferată este o alternativă suplimentară la transportul maritim și aerian”, spune Vedat Serbet, Rail Services Manager EMEA, Dachser.

Din Xi’an, China, trenurile circulă spre Europa de două ori pe săptămână. Containerele sunt monitorizate non-stop prin GPS.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut