Dachser a lansat un serviciu rapid China-SUA de tip LCL (less than container load), pentru a ajuta expeditorii să facă față congestiei cronice din porturile de pe coasta de vest.

Cererea pentru LCL a fost în creștere de la începutul coronacrizei, expeditorii sperând să evite astfel tarifele premium de transport aerian sau pur și simplu să găsească spațiu pe o piață din ce în ce mai lipsită de containere.

Dachser a combinat grupajele LCL cu descărcarea prioritară pentru a reduce timpul mediu de ședere a containerelor în porturile din Los Angeles și Long Beach de la 14-25 de zile, la 3-7 zile.

Funcționând săptămânal din China, serviciul are două rute: Yantian / Shenzhen către Los Angeles în 12 zile sau Xiamen, Ningbo și Shanghai până la Long Beach în 10 zile.

„Cererea actuală de LCL este o oportunitate.“

Dachser a lansat serviciul ca răspuns la problemele de capacitate, provocările forței de muncă, timpii de ședere lungi și programele de transport imprevizibile, care au creat întârzieri record pentru afacerile clienților. „Noul serviciu rapid LCL oferă avantaje excepționale, cum ar fi preluarea prioritară, descărcarea și încărcarea în portul de origine, precum și descărcarea prioritară în portul de destinație”, a susținut compania.

Carolin Choy, managerul LCL Dachser Asia Pacific, a declarat pentru The Loadstar că Dachser transportă toate tipurile de mărfuri, dar cu o „cotă de piață semnificativă” în sectorul auto.

„Dachser a înregistrat cele mai mari volume auto în decembrie și tendința e în creştere”, a spus Carolin Choy. Un factor de creștere pentru volumele LCL a fost costul ridicat al transportului aerian, din cauza lipsei de capacitate și a suspendării angajamentelor de tarifare a ofertelor companiilor aeriene. Cu toate acestea, cererea actuală de LCL nu este o tendință pe termen lung, ci mai degrabă o oportunitate.”

„LCL este capabil să mențină nivelul de inventar al clienților și costurile logistice la minimum, în special în mediul dinamic actual”, a explicat Carolin Choy. „În Q2 nu am observat încă scăderi evidente ale tarifelor pentru transportul maritim și nu am văzut dorința transportatorilor de a adăuga mai multă capacitate în lunile următoare. Segmentul LCL ar fi o alternativă la congestia porturilor, deoarece nu este expus la fel de mult ca segmentul de containere complete și continuă să ofere un serviciu direct, fiabil și planificat, pentru clienți.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut