După ce a parcurs deja peste un milion de mile în teste practice, producția de serie a Freightliner eCascadia este acum în pregătire. Vehiculul greu complet electric, destinat pieţei nord-americane, ar trebui să iasă de pe linia de asamblare și să fie livrat primilor clienți în 2022. Noul Freightliner eCascadia cu baterii electrice reprezintă o versiune nouă cu emisii zero a liderului Cascadia din industrie.

eCascadia este condus de axa electrică eAxle integrată cu un motor electric, transmisie și electronice specializate, într-o unitate compactă. Noul vehicul greu este disponibil cu motor dublu, care oferă 470 CP, sau cu un singur motor, furnizând 320 CP. De asemenea, clienții pot alege între trei opțiuni de baterie pentru o gamă largă de dimensiuni și timpi medii de încărcare de la zero la maxim, începând cu 194 kWh (încărcare între 1,5 şi 3 ore), 291 kWh (încărcare între 2 şi 4 ore) și 438 kWh (între 2 şi 6 ore). Modelul electric Freightliner are o autonomie de aproximativ 370 de kilometri. Greutatea brută a camionului este de 37 de tone, tipic pentru SUA.

Potrivit producătorului Daimler Truck, Freightliner eCascadia este ideal pentru călătorii scurte care permit încărcarea la depozit, aplicațiile de transfer între depozite, logistica last mile şi distribuția locală și regională.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut