Daimler Truck se confruntă cu costurile în creștere pentru materiile prime și energie. De aceea, producătorul de camioane și autobuze crește prețurile, după cum a declarat directorul financiar Jochen Goetz miercuri, la adunarea generală online de la Stuttgart.

În ciuda grijilor economice și a războiului din Ucraina, producătorul de camioane își menține obiectivul de a-și crește vânzările până la 50 de miliarde de euro în 2022, după cele 40 de miliarde de euro înregistrate anul trecut. „Situația globală a comenzilor pentru camioane este excelentă”, a declarat directorul general Martin Daum în adunarea acționarilor.

Ca o consecință a unei penurii permanente, numărul de cipuri din camioane este redus. Însă alți furnizori pentru aceste componente electronice intră și ei în joc, după cum a explicat Jochen Goetz. „Întreruperile din lanțurile de aprovizionare, în special în sectorul semiconductorilor, ne afectează afacerea.”

Situația cipurilor ar trebui să se îmbunătățească în a doua jumătate a anului, a spus Goetz la întrebările acționarilor, mai ales că blocajul afectează întreaga industrie. Şi în trecut, lipsa de componente a determinat Daimler Trucks să-şi depoziteze producția.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut