DSV primește premiul pentru strategia climatică din acest an, care a fost înmânat CEO-ului Jens Bjørn Andersen în cadrul unei ceremonii care a avut loc la Copenhaga. Premiul este acordat unei companii daneze care acționează strategic și ambițios și excelează în abordarea activă a schimbărilor climatice.
Climate Strategy Award se adresează unei companii a cărei „strategie include obiective și măsuri deosebit de ambițioase de reducere a emisiilor proprii de gaze cu efect de seră sau care, prin modelul său de afaceri, aduce o contribuție deosebită la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră ale societății“. „Este o onoare pentru DSV să primească Premiul pentru strategia climatică, deoarece astfel este recunoscută strategia noastră de sustenabilitate, obiectivele ambițioase, bazate pe știință și măsurile pe care le-am luat pentru a reduce emisiile de CO2. Acest premiu este o dovadă a eforturilor extraordinare ale angajaților DSV“, a spus Jens Bjørn Andersen.
Juriul a declarat că DSV este un pionier și un model în ceea ce privește sustenabilitatea în industrie, în parte pentru că este una dintre primele companii cu obiective științifice recunoscute pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră. În plus, juriul subliniază că a dorit să recompenseze DSV pentru asumarea unei mari responsabilități, stabilirea unor obiective ambițioase și implementarea acestora.
Următoarele criterii au fost utilizate de juriu pentru a evalua companiile candidate la Climate Strategy Award:
- Obiectivele companiei de reducere a emisiilor de CO2 sunt ambițioase și sunt abordate în mod activ?
- Este compania – în cadrul industriei sale – privită ca pionier și trendsetter în adaptarea la schimbările climatice?
- Compania a luat măsuri concrete importante pentru a-și atinge obiectivele climatice?