Furtul organizat de motorină din camioane trebuie pedepsit mult mai aspru decât se întâmplă astăzi, consideră Asociaţia daneză a Companiilor de Transport (ITD).
Penalizarea furtului de motorină din camioane trebuie să fie mult mai aspră decât o simplă amendă. Numai în acest mod se va putea eradica o astfel de practică, e de părere ITD, care va aborda subiectul cu poliția și cu mediul politic. De asemenea, organizaţia lucrează şi la prezentarea unei propuneri de sancțiuni sporite. „Furtul de motorină are loc de obicei din rezervorul unui camion. Faptul că vehiculele grele sunt încărcate cu o cantitate foarte mare de motorină, poate ispiti sufletele slabe, mai ales că nivelul pedepsei este scăzut în Danemarca. Rareori furtul este pedepsit cu mai mult de o amendă de câteva mii de coroane, iar asta nu descurajează suficient“, explică CEO-ul ITD, Carina Christensen.

Trei furturi pe zi
În fiecare an, sunt înregistrate peste 900 de cazuri de furturi de motorină. Prin urmare, poliția trebuie să aibă instrumente mai eficiente, inclusiv amenzi imediate de o dimensiune semnificativă și să aplice o posibilă reținere a propriului vehicul al hoțului. „Să vedem ce instrumente consideră poliția că ar fi necesare pentru a asigura o aplicare eficientă“, conchide directorul ITD.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut