La aproape trei ani după un accident în care o semiremorcă transportată într-un vagon de cale ferată ciocnea un tren de pasageri, ucigând șase persoane, Danemarca introduce o cerință specifică pentru transportul intermodal: interzice transportul vagoanelor foarte uşoare, în special a remorcilor goale, pe tren.

Semiremorca transportată cu trenul va trebui acum să cântărească cel puțin 14 tone, indiferent de tipul de caroserie, potrivit 40ton.net. În practică, aceasta poate însemna necesitatea de a încărca cel puțin câteva tone de marfă pentru a reduce probabilitatea de răsturnare într-o rafală foarte puternică de vânt.

În timpul accidentului din 2019, vântul a fost atât de puternic, încât a mutat atât de mult remorcile ușoare, care transportau lăzi goale de bere, încât au ieșit din vagoane, în ciuda faptului că erau atașate direct de pivot. De asemenea, vântul a provocat ciocnirea laterală a uneia dintre remorci cu trenul care trecea, iar în momentul în care prelata s-a deschis, grinzile laterale de protecție s-au prăbușit în vagonul de pasageri, provocând răni mortale.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut