Încercând să facă față creșterii prețurilor, Danone își reduce gama de produse. Mai puține arome și tipuri de ambalaje ar trebui să contribuie la reducerea costurilor, dar nicio linie de produse nu va fi tăiată complet, cel puţin deocamdată.

Danone va oferi mai puține variante de produs într-o primă încercare, adică numărul de referințe diferite va fi redus considerabil, după cum a declarat directorul de vânzări globale Ayla Ziz pentru Reuters. De exemplu, producătorul va fabrica mai puține dimensiuni de ambalaj sau mai puţine arome ale unor produse.

Pe măsură ce transportul, petrolul și ambalajele devin din ce în ce mai scumpe din cauza războiului din Ucraina și a măsurilor împotriva pandemiei în China, Danone vrea să economisească costurile de producție oferind o gamă mai mică și mai simplă. Supermarketurile pot face, de asemenea, economii, spune gigantul FMCG, deoarece trebuie să ofere mai puțin spațiu de depozitare și la raft, transport și gestionare a stocurilor. „Inflația are o dinamică, în special în Europa, cu care trebuie să începem să ne obișnuim”, explică Ayla Ziz, citată de Retail Detail. Reducerea variantelor nu ar fi aceeași peste tot, dar se va face în urma unei analize care ar putea varia în funcție de regiune și de retailer. Întregul portofoliu al Danone va fi revizuit cu fiecare client de retail, potrivit directorului Ayla Ziz. Producătorul va investi, de asemenea, în software pentru a stabili prețul mai precis al produselor și pentru a le menține în conformitate cu așteptările consumatorilor.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut