DB Schenker România, unul dintre liderii industriei de transport și logistică din țară, a anunţat lansarea unui nou terminal intermodal destinat transferului de mărfuri sosite în București din toată țara, inclusiv din Portul Constanța. Practic, rețeaua de facilități a companiei DB Schenker în România s-a extins cu un terminal dry port situat în zona de sud a Capitalei.

Noul dry port, amplasat în Berceni (București), este prevăzut cu o platformă betonată de 10,000 m² și o hală închisă de 4.500 m². Datorită faptului că cele două linii feroviare situate de-a lungul platformei pătrund în hală, vagoanele și camioanele pot fi încărcate și descărcate într-un spațiu închis, ceea ce sporește performanța operațiunilor. De asemenea, în noul terminal se pot depozita mărfuri non-ADR, pe o perioadă definită de timp.

Noua locație oferă caracteristici, dotări și servicii care o diferențiază pe piața de profil din zona deservită, după cum declară reprezentanții DB Schenker. Aceasta este prevăzută cu 3 rampe hidraulice și 5 rampe drive-in, datorită cărora manevrarea încărcăturilor se realizează mai eficient. În facilitate este instalat şi un cântar cu o lungime de 20 m și o greutate totală de 60t. „Creșterea volumului de mărfuri generale pe care clienții noștri trebuie să le preia la nivel național, inclusiv din Portul Constanța, și să le aducă într-un timp scurt în zona București ne-a condus către decizia de a deschide un dry port modern, care să faciliteze în mod expres operațiunile de transfer feroviar-rutier dedicate acestui segment de piață. De la organizarea spațiului și până la dotările tehnologice optime, regăsim elemente proiectate pentru maximizarea eficienței, siguranței și agilității de care partenerii noștri au nevoie”, afirmă Albin Budinsky, CEO, DB Schenker România.

 

Nevoile clienților existenți și prospecți sunt îndeplinite şi prin servicii de vămuire, completate de soluțiile de transport rutier DB Schenker. Terminalul a primit și autorizația sanitară veterinară pentru depozitarea și transportul mărfurilor alimentare.

Serviciul de manipulare a vagoanelor, potrivit DB Schenker, va fi asigurat de Constantin Grup, operator privat de transport feroviar și proprietar al terminalului.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut