Hapag-Lloyd a încheiat un parteneriat cu DB Schenker în scopul decarbonizării lanțurilor de aprovizionare. După lansarea „Ship Green” în luna mai, furnizorul de logistică a selectat soluția de transport sustenabil Hapag-Lloyd ca parte a inițiativelor sale de sustenabilitate.
Hapag-Lloyd, urmează să livreze transport verde către expeditorul german DB Schenker. Compania maritimă a anunţat într-un comunicat de presă un nou parteneriat care urmărește să creeze lanțuri de aprovizionare verzi și să reducă amprenta climatică a DB Schenker. Acordul are în vedere transporturi de containere cu emisii reduse cu un biocombustibil pe bază de deșeuri și reziduuri. Până la sfârșitul lui 2023, DB Schenker intenționează să atingă aproximativ 3.000 de tone metrice de evitare a emisiilor de dioxid de carbon echivalent (CO2e). Aceasta se bazează pe cel puțin 1.000 de tone de biocombustibil pur. „Colaborările de acest fel stabilesc un semnal clar în industrie și sunt un alt exemplu de abordare pas cu pas a decarbonizării în continuare a lanțurilor de aprovizionare”, a declarat Henrik Schilling, Managing Director Global Commercial Development la Hapag-Lloyd.
Thorsten Meincke, membru al Consiliului global pentru transport aerian și maritim la DB Schenker, a adăugat: „Prin acest angajament suntem cu un pas mai aproape de obiectivul nostru de a deveni neutri din punct de vedere al emisiilor de carbon.”
Hapag-Lloyd a lansat produsul Ship Green pentru a oferi clienților săi transporturi oceanice cu emisii reduse. Pe baza biocombustibililor, clienții Hapag-Lloyd pot adăuga Ship Green ca serviciu suplimentar la rezervările lor existente – evitând astfel emisiile de CO2e. Folosind așa-numitul lanț „Book & Claim”, Hapag-Lloyd poate atribui emisiile evitate tuturor transporturilor oceanice, indiferent de navă și rută utilizată. Ship Green este disponibil pentru toate transporturile care conțin echipament standard, hardtop sau rezervor. Cu Ship Green, Hapag-Lloyd își continuă drumul către realizarea operațiunilor de flotă neutre din punct de vedere climatic până în 2045.
FOTO: Hapag-Lloyd / press