DB Schenker dezvoltă nava portcontainer autonomă, denumită AutoBarge 250 Coast Feeder, împreună cu designerul Naval Dynamics și cu Kongsberg și în strânsă colaborare cu Ekornes, care este deja client al companiei de logistică.

Nava va înlocui vehiculele comerciale în transportul mobilierului Ekornes de la uzina Ikornnes la hub-ul Ålesund, unde transporturile vor fi transferate pe nave portcontainer mai mari.

AutoBarge 250 Coast Feeder va fi alimentată de un motor electric și va naviga fără pilot, dar va fi controlată de la distanță de o echipă de navigatori și ingineri navali atestați care vor opera în Centrul de Operare la Distanță din Massterly, care este operator și director tehnic al navei. Aceasta va avea 50 de metri lungime și va transporta o marfă de 300 de tone la o viteză de croazieră de 7,7 noduri, ceea ce îi va permite să termine traseul în trei ore.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut