La 25 de ani de când a deschis o sucursală în Verona, DB Schenker se mută într-o nouă unitate în parcul logistic Interporto. Peste 20 de locații sunt conectate la noul hub, iar axe importante duc spre Germania, Franța și Austria. Terminalul are 60 de porți şi o suprafață de peste 40.000 m2.
„Construcția noului hub din Verona a fost un proiect foarte important pentru noi și este incitant să îl vedem finalizat”, spune Francesca Tommasini, șeful filialei din Verona. „Scopul nostru principal este să le oferim clienților cel mai bun suport posibil, cu accent pe îmbunătățirea continuă a calității, vitezei și flexibilității serviciilor pe care le oferim. Sistemul a fost proiectat cu mare atenție la detalii pentru a oferi angajaților un mediu plăcut și sustenabil, atât în depozit, cât și în birouri.”
La construirea noii facilități de ultimă generație, nu numai că au fost utilizate cele mai bune tehnologii și materiale, dar și durabilitatea a fost luată în considerare.
Noua clădire a fost certificată ca „foarte bună”, conform evaluării BREEAM, ceea ce înseamnă că îndeplinește standarde de mediu foarte ridicate. Pentru a evita risipa de resurse valoroase precum apa, a fost instalat un sistem de colectare a apei pluviale pentru toalete și irigarea zonelor verzi. Sistemul este echipat si cu module fotovoltaice.
Clădirea, care a fost construită cu un singur arc, fără stâlpi, se întinde pe o suprafață de aproximativ 7.500 m2.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut