DB Schenker a pus în funcțiune primul său camion cu pile de combustie, produs de Hyzon. Acesta va fi folosit de filiala din Köln pentru un serviciu zilnic între Köln (Germania) și Eupen (Belgia). Potrivit companiei, acesta este primul vehicul de 40 de tone cu celule de combustie utilizat în mod regulat în Germania.

Köln a fost ales deoarece infrastructura de realimentare din această regiune este deja bine dezvoltată. „Implementarea primului vehicul de 40 t alimentat cu hidrogen în traficul transfrontalier între Germania și Belgia este o realizare de hotar în contextul obiectivelor noastre de sustenabilitate pe termen lung. Demonstrează că operăm la vârf de tehnologie și este un bun exemplu al importanței cooperării cu companii inovatoare și performante de mobilitate ecologică”, spune Cyrille Bonjean, vicepreședinte executiv Transport terestru în Europa la DB Schenker.

Camionul este finanțat printr-un contract pay-per-use (plată pe utilizare) oferit de compania Hylane. Cele două companii lucrează împreună de mai bine de doi ani, așa că Hylane poate analiza, de asemenea, datele de conducere și utilizare a vehiculelor pentru a-și îmbunătăți modelele de închiriere.

Autotractorul Hyzon are o autonomie de aproximativ 400 de kilometri și un timp de realimentare de aproximativ 15 minute.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut