Black Friday reprezintă începutul vârfului de sezon pe piața de curierat. Estimările Cargus arată o creștere în volume de 25% față de ediția de anul trecut. Față de ultimii doi ani, estimările companiei indică o creștere de volume egală în noiembrie și decembrie.

Pregătirile pentru vârful de sezon au început în urmă cu câteva luni, mare parte din investiții acoperind zona logistică și operațională. Anul acesta, Cargus a deschis un depozit nou în București, care dublează capacitatea de procesare a celui din Măgurele, a relocat alte două în unităţi mult mai mari și mai moderne din Constanța și Oradea și a modernizat alte unități de dimensiuni mai reduse. De asemenea, a investit semnificativ în rețeaua de puncte partenere SHIP & GO și în lansarea lockerelor Cargus. Luna aceasta, rețeaua Cargus SHIP & GO (puncte fixe și lockere) va ajunge la aproximativ 2.800 de unități, în toată țara. Acestea pot prelua, în medie, aproximativ 58.000 de colete pe zi.

Principalul factor de creștere pentru Cargus îl reprezintă captarea creșterii comerțului electronic prin parteneriatele încheiate cu jucătorii locali și internaționali. Astfel, în perioada Black Friday, compania de curierat se așteaptă la o creștere de până la 50% volumului de livrări față de o perioadă obișnuită. Pentru a doua jumătate a lui noiembrie, Cargus estimează o medie zilnică de peste 250.000 de colete procesate. „Black Friday contribuie semnificativ la creșterea Cargus. În noiembrie și decembrie înregistrăm cele mai mari volume de colete procesate și livrate. Ne-am pregătit pe tot parcursul anului pentru această creștere, prin mărirea echipei de curieri și sortatori, dar și prin investiții strategice în extinderea opțiunilor de livrare – out of home și deschiderea de noi depozite. Investițiile au ca scop o experiență de livrare cât mai bună, inclusiv prin varietate de opțiuni de plată și mijloace de interacţiune facile și moderne”, a declarat Yannick Mooijman, CEO Cargus.

În această perioadă, Cargus a suplimentat atât numărul angajaților, cât și capacitatea de transport disponibilă. Au fost contractați încă 500 de curieri și 50 de camioane pentru Black Friday, iar hub-urile din București (CTPark), Măgurele și Brașov vor avea program prelungit de funcționare.

Anul acesta, Cargus a lansat propriile lockere, ce oferă o interacțiune contactless, putând fi operate cu ajutorul aplicației Cargus Mobile. Lockerele Cargus nu necesită alimentare cu energie electrică, acestea funcționând pe bază de baterii cu o durată de viață de până la 10 ani.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut