De la începutul lunii noiembrie, în Austria începe obligația montării anvelopelor de iarnă pe camioanele grele. În perioada cuprinsă între 1 noiembrie și 15 aprilie, conducătorii auto pot utiliza un vehicul utilitar greu pentru transportul de mărfuri (N2 și N3) numai dacă anvelopele de iarnă – pentru zăpadă și noroi – sunt montate cel puțin pe roțile unei punți motoare. Cerința privind pneurile de iarnă se aplică tututor camioanelor cu MTMA mai mare de 3,5 t, indiferent de vreme, adică indiferent dacă sunt prezente sau nu condițiile de drum de iarnă.

În plus, conducătorii unui autovehicul din categoria M1 (autoturism) sau N1 (vehicul utilitar ușor, camion de mici dimensiuni) pot circula în perioada 1 noiembrie – 15 aprilie în condiții de drum de iarnă dacă anvelopele de iarnă – zăpadă, noroi, gheață – sunt montate pe toate roțile. Ca alternativă la anvelopele de iarnă, este permisă atașarea lanțurilor de zăpadă la cel puțin două roți motoare dacă suprafața drumului este acoperită cu un strat continuu sau întrerupt de zăpadă sau gheață.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut