Retailerul francez de articole sportive Decathlon a scos la vânzare active rusești și a început să caute cumpărători, scrie RBC. Lanțul a suspendat furnizarea de bunuri pe piața rusă și a închis toate magazinele locale, inclusiv magazinul online, în 2022.

Decathlon se așteaptă să vândă întreaga afacere sau separat proprietatea pe care o deține, citează RBC mai multe surse. Serviciul de presă al Decathlon a refuzat să comenteze informațiile. Compania deține cel puțin 135.000 m2 în Rusia de imobil comercial, conform Core.XP. Partea sa principală este 20 de hipermarketuri separate, cu o suprafață totală de 91.000 m2, suprafața fiecăruia fiind cuprinsă între 3.000 şi 10.000 m2. În plus, compania deține birouri și spații de depozitare. În apropierea unor hipermarketuri se află terenuri neamenajate, care aparţin şi retailerului. CEO-ul companiei de analiză INFOLine estimează activele Decathlon în Rusia la 13-15 miliarde de ruble. El consideră că nu va fi posibilă vânzarea întregii afaceri rusești din cauza formatului mare al obiectelor, dar imobilele rețelei pot fi de interes pentru segmentul bricolaj, operatori logistici și producători.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut