Innoship, parte a grupului Alsendo, furnizor de soluții de management al livrărilor magazinelor online, a încheiat un acord cu retailerul internațional de încălțăminte Deichmann. Acest parteneriat strategic marchează un moment semnificativ în domeniul comerțului online și al tehnologiei.

Colaborarea are loc în urma unui proces de selecție extins, în cadrul căruia Innoship a demonstrat că deține capabilitățile tehnice și expertiza necesare. Inițiativa Deichmann a fost determinată de nevoia de a îmbunătăți experiența de cumpărare și de a permite integrarea mai rapidă a companiilor de curierat noi eficientizând astfel procesele de livrare, ca parte a programului de transformare digitală a businessului online și omnichannel. „Decizia de a încheia un parteneriat cu Innoship s-a bazat pe inovație, agilitate și pe înțelegerea nevoilor noastre”, spune Sven Senkbeil, Product Owner Fulfillment Solution, în cadrul Deichmann. „Căutam un partener strategic capabil să ne ofere soluții avansate de management al livrărilor, o implementare facilă a platformei și o abordare centrată pe cumpărător. Colaborarea și dedicarea pentru inovare ale Innoship se aliniază perfect cu viziunea noastră.”

Parteneriatul strategic vizează mai multe obiective cheie, printre care:

– Deschiderea rapidă a operațiunilor în noi geografii – pe măsură ce industria logistică evoluează cu o nevoie sporită de flexibilitate, Deichmann își propune să integreze soluții de livrare noi cât mai rapid. Tehnologia Innoship asigură un proces de integrare rapid și stabil de curieri noi.

– Experiență îmbunătățită pentru cumpărători – noua platformă e-commerce le permite clienților să aleagă dintr-o gamă largă de curieri, de puncte de ridicare (și expediere) de colete și lockere ca opțiuni de livrare preferate. Clienții au posibilitatea de a-și urmări în timp real coletele.

– Eficiență și stabilitate – platforma integrează API-urile curierilor și eficientizează generarea etichetelor și a documentelor de expediere.

– Reducerea costurilor – platforma reduce costurile de expediere, în beneficiul clientului final.

„Alături de Deichmann, modelăm un viitor digital innovator pentru a transforma operațiunile de livrare pe mai multe piețe în beneficiul cumpărătorului”, spune Dan Ungureanu, Co-Fondator & Business Development Manager, Innoship.

Platforma Innoship ajută magazinele online să-şi crească  performanţa de livrare cu până la 15%, printr-o alocare dinamică. Algoritmii platformei analizează performanţa diferitelor firme de curierat dintr-o anumită zonă geografică şi selectează automat curierul potrivit pentru fiecare livrare, pe baza criteriilor retailerului. Având toate informaţiile într-un dashboard, comercianţii pot să analizeze performanţa curierilor şi să ia decizii informate. În plus, API-ul integrează o rețea de peste 100 de curieri din Europa, precum și peste 150.000 de lockere și puncte de ridicare și expediere de colete (PUDO).

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut