Pentru a deveni mai profitabil pe o piață extrem de competitivă, lanțul belgian de supermarketuri Delhaize a anunțat că vrea să francizeze toate unităţile sale încă integrate din Belgia.

Pe 7 martie, în cadrul unei întâlniri cu sindicatele, Delhaize a anunțat intenția de a separa toate cele 128 de supermarketuri integrate din Belgia pentru a reduce costurile de operare și pentru a asigura mai multă flexibilitate. Planurile pot afecta salariile și condițiile de muncă pentru angajați, dar – potrivit retailerului – nu va avea niciun impact asupra contractelor, întrucât tot personalul magazinului va trece la noii operatori independenți, scrie RetailDetail. „Comportamentul consumatorilor se schimbă, există mai multă cerere de flexibilitate, iar pe piața competitivă de retail propriile magazine sunt în scădere din punct de vedere al profitabilității și al cotei de piață, în timp ce operatorii independenți cresc. Sperăm să creştem din nou prin această decizie”, a declarat purtătorul de cuvânt Roel Dekelver publicaţiei RetailDetail.

Tranziția se va face pas cu pas, începând cu o rundă de informare și consultare cu sindicatele. Toate magazinele vor păstra marca Delhaize.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut