Furnizorul de logistică contractuală, GXO Logistics, a anunțat că depozitul multi-client de 36.000 de metri pătrați din Dormagen, în apropiere de Düsseldorf, este la capacitate maximă, o piatră de hotar importantă în strategia de creștere a companiei americane în Germania. Clienții sunt în special jucători importanți din industria aerospațială, alimentară și de bunuri de larg consum.
„Vedem un potențial de creștere pe termen lung pe piața germană a logisticii contractuale, unde cererea pentru o mai mare eficiență și modernizare a lanțului de aprovizionare generează o cerere puternică de expertiză în logistică”, a declarat Richard Cawston, Chief Revenue Officer la GXO. „Cererea ridicată a pieței pentru soluții de logistică agile, personalizate, susținute de tehnologii moderne, face din GXO un partener ideal pentru companiile care operează în Germania.”
Regiunea Düsseldorf este un hotspot logistic în Germania. Unitatea GXO din Dormagen deservește clienți dintr-o varietate de industrii, inclusiv aerospațială, alimentară și bunuri de larg consum, cu servicii precum pregătirea comenzilor, ambalarea, controlul calității și scanarea pachetelor. În plus, unitatea GXO Dormagen oferă GXO ServiceTech, cel mai important serviciu de reparații și returnare din industria electronicelor de larg consum. Oferta de servicii end-to-end include reparații, upgrade-uri și recondiționări, curățarea datelor și eliminarea în siguranță, call center pentru serviciul clienți, managementul garanției, depozitare, logistică, acreditare și revânzare, ajutând clienții să-și atingă obiectivele de durabilitate.