Deutsche Post DHL Group a anunțat că își schimbă numele în „DHL Group”, de la 1 iulie 2023.
Noul nume reflectă transformarea prin care a trecut Grupul în ultimii ani și plătește tribut pentru concentrarea asupra activităților sale de logistică naționale și internaționale ca motor pentru creșterea viitoare. „În ultimul deceniu, mega tendințele globalizării, comerțului electronic, digitalizării și durabilității au avut și vor continua să aibă un efect pozitiv puternic asupra afacerii noastre. Ne-au deschis noi oportunități de creștere în multe domenii”, spune CEO-ul grupului, Tobias Meyer. „Astăzi suntem una dintre cele mai internaționale companii din lume. Denumirea DHL Group și utilizarea siglei DHL pentru Grup urmează dezvoltării afacerii companiei noastre, care în afara Germaniei folosește aproape întotdeauna doar marca DHL. Între timp, în Germania, marca DHL continuă să câștige teren.”
Peste 90% din veniturile Grupului provin din companiile care tranzacționează sub marca DHL, inclusiv afacerea DHL Parcel din Germania. Mărcile Deutsche Post și DHL vor continua să fie utilizate în Germania ca în trecut.
Diviziile DHL vor continua să funcționeze sub numele lor actuale, cu o singură excepție: începând cu 1 iulie 2023, Grupul va armoniza și simplifica și numele diviziei de soluții de comerț electronic DHL, care funcționează ca „DHL Parcel” în unele țări. În viitor, această divizie va folosi în mod constant numele DHL eCommerce.
Această redenumire nu are niciun impact asupra ofertei de servicii a diviziilor: Grupul va continua să ofere și să investească în continuare într-o gamă largă de servicii logistice legate de comerțul electronic în toate unitățile de afaceri.
Noul nume nu are niciun efect asupra numelui companiei-mamă a Grupului listată, care rămâne Deutsche Post AG. Schimbarea denumirii Grupului nu are efect asupra numelui sau naturii entităților sale juridice, în special Deutsche Post AG, sau asupra relațiilor cu aceste entități.
Pe plan intern și extern, Grupul va începe să folosească DHL Group la 1 iulie 2023, pentru a se identifica în comunicările și prezentările sale. Rebranding-ul unor active fizice va avea loc în timp, pentru a evita costurile suplimentare.