DHL Express a realizat un nou studiu – „The Ultimate B2B E-commerce Guide: Tradition is out. Digital is in” – care prezice o creștere puternică pentru piața de e-commerce B2B în următorii ani. Astfel, până în 2025, 80% din toate interacțiunile de vânzare B2B dintre furnizori și cumpărători vor avea loc pe canale digitale. Impactul pandemiei Covid-19 asupra ritmului digitalizării și a comportamentului de cumpărare al milenialilor cu experiență în tehnologie, care sunt acum la vârsta în care pot fi factori de decizie B2B, sunt principalii factori ai acestei creșteri globale a comerțului electronic. Previziunea pentru sectorul B2B a fost deja confirmată în creșterea semnificativă a e-commerce B2C în ultimii ani, în care DHL Express a cunoscut rate de creștere ridicate, în special în perioadele sau în zilele de vârf, de Paște, Crăciun sau Black Friday. În total, volumele de comerț electronic B2C din rețeaua DHL Express au crescut în 2020 cu aproximativ 40%, comparativ cu 2019.
DHL Express a încheiat anul fiscal 2020 cu cel mai bun rezultat din istoria sa (EBIT: 2,7 miliarde EUR, +34,9% anual).