Pentru a sprijini Formula 1 în obiectivul său de a avea emisii de carbon zero net până în 2030, DHL s-a echipat în acest sezon cu prima sa flotă de camioane care funcționează cu biocombustibil. Noile unități, care vor face livrările la toate cursele europene de Formula 1 în 2023, pot funcționa cu combustibil HVO100 (Hydrotreated Vegetable Oil).

Procedând astfel, fiecare camion poate reduce emisiile de carbon cu minimum 60% în comparație cu combustibilii standard, cu un potențial mare de economii chiar mai mari.

Potrivit DHL, noile camioane îşi reduc astfel emisiile de carbon, menținând în același timp un nivel de performanță – în ceea ce privește capacitatea de încărcare și distanța de deplasare – similar vehiculelor alimentate cu motorină. Fiecare camion poate transporta până la 40 t și poate parcurge până la 3.500 km cu un rezervor plin cu 1.000 de litri de HVO100.

Foto: DHL

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut