Odată cu linia Ro-Ro introdusă din 3 iulie de Sea Lines între Karasu și Constanța, se va încheia problema cozilor de camioane din graniţa terestră la cele mai importante porți de ieșire din Europa, Kapıkule și Hamzabeyli.

Potrivit Lojiport, odată cu includerea Bulgariei în Schengen, la porțile de frontieră s-au format cozi de camioane de până la 28 km, iar timpul de trecere a graniței cu Bulgaria a ajuns la 100 de ore, mai ales în weekend-urile când excelează transporturile de export. Această situație a crescut semnificativ cererea de transport Ro-Ro și containerizat către țările UE. Ca urmare, Sea Lines a anunțat că va începe serviciile pe noua rută Ro-Ro (cu șofer) între Portul Karasu din Sakarya și terminalul DP World Ro-Ro din Constanța. Noua rută va fi deservită de nave Ro-Pax cu o capacitate de 100 de camioane standard. Nava, care este potrivită și pentru camioanele frigorifice utilizate în transportul alimentelor reci, are o capacitate de 250 de pasageri.

Începând cu 3 iulie, cursele regulate vor fi operate din ambele porturi la fiecare două zile, cu plecări la ora 24:00. Cu noul serviciu, un vehicul care pleacă din orice punct al Turciei va putea ajunge în Portul Constanța la 12 ore de la îmbarcarea din Portul Karasu.

FOTO : Sealines.com/ro/informatii

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut