Primele concluzii ale studiului în derulare al podului Lugbrücke de pe autostrada A13 care trece prin Pasul Brenner arată că podul va trebui înlocuit, pentru că se apropie de sfârșitul duratei de viață estimate. Din cauza stării de deteriorare a structurii, podul a fost supus unei monitorizări ample și atentă de mulți ani. Rezultatele revizuirii actuale indică faptul că sunt necesare măsuri suplimentare.

De la 1 ianuarie 2025, din motive de siguranță, circulația pe pod se va desfăşura pe câte o bandă pe sens. Cu toate acestea, experții sugerează că în zilele cu trafic deosebit de intens – precum weekend-urile – va fi posibilă circulația pe două benzi, dar numai dacă se respectă măsurile stricte de siguranță.

Până în septembrie, Societatea pe acțiuni austriacă pentru finanțarea autostrăzilor și a drumurilor expres (ASFINAG) va dezvolta un pachet cuprinzător de măsuri în cooperare cu autoritățile statului Tirol și experți în trafic din cadrul Ministerului Protecției Climatice. Traseele de testare corespunzătoare vor fi lansate pe autostrada Brenner în următoarele câteva săptămâni.

Este de așteptat ca prima parte a reconstrucției structurii podului să fie finalizată în 2,5–3 ani.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut