În domeniul de bricolaj, grupul britanic Kingfisher își dorește să obţină o poziție mai puternică față de furnizori, astfel că încheie cu Mr.Bricolage o alianţă pentru achiziţii, scrie Retail Detail.

Grupul Kingfisher, care cuprinde B&Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix, ar vrea să definitiveze alianța până în cea de-a doua jumătate a anului, pentru a începe împreună negocierile cu furnizorii pentru exercițiul financiar 2024/2025. Kingfisher crede că poate oferi producătorilor mai mult în acest fel, dar are și o poziție de negociere mai puternică.

Cu o cifră de afaceri de 14 miliarde de euro, Kingfisher este de șapte ori mai mare decât noul său partener de achiziţii, iar 45% din vânzările sale provin deja de la propriile mărci. Prin urmare, Retail Detail se aşteaptă ca Mr. Bricolage să aibă în curând mărcile Kingfisher pe rafturile sale.

Vânzările Kingfisher au scăzut în exercițiul financiar 2022/2023 cu 0,9%. Contracţia s-a datorat şi rezultatelor din Franța (-1,2%, până la 5,1 miliarde de euro), unde Kingfisher concurează cu Mr. Bricolage.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut