Din 20 mai, camioanele care se înregistrează la terminalul de containere Antwerp Gateway în timpul zilei în zilele lucrătoare vor trebui să plătească o suprataxă. Potrivit operatorului de terminale DP World, această măsură ar trebui să încurajeze o mai bună răspândire a ridicării și colectării containerelor și să promoveze mai multe combinații ale ambelor tranzacții. De asemenea, ar reduce blocajele de trafic în și în jurul zonei portului Anvers.

Din 20 mai, DP World vrea să introducă o suprataxă maximă de 14 EUR/slot între orele 6 a.m. și 8 p.m, relatează Transportmedia.be. O astfel de suprataxă de vârf există deja în Rotterdam. Potrivit DP World, ea ar asigura o mai bună răspândire a ridicării și colectării containerelor și ar încuraja combinarea ambelor tranzacții. „Pentru DP World, aceasta este o modalitate de a încuraja transportatorii să folosească mai mult noaptea. Însă ce rost are să ridici un container pe timp de noapte dacă destinatarul nu-l poate primi atunci sau dacă transportatorul nu are unde să-l lase? Ce sens are dacă doar unele terminale și depozite de containere din port sunt deschise noaptea, dar alți actori portuari păstrează orele tradiționale de deschidere? Ce rost are dacă clienții sunt disponibili doar între 8 a.m. și 4 p.m.? Prin urmare, DP World optează pentru cea mai simplă soluție, care va avea foarte puțin efect”, comentează Transport & Logistics Belgium măsura.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut