DP World a început un parteneriat cu Ford pentru a testa utilizarea unei dube cu conducere autonomă în interiorul terminalului său de containere London Gateway. Programul își propune să evalueze modul în care un vehicul fără șofer se încadrează în procesele care există deja într-o fabrică de acest tip și modul în care interacționează cu personalul. Se folosește un Ford Transit echipat cu sisteme de conducere autonomă, în care stă însă şi un operator, din motive de siguranță.

În timpul acestei testări, recepționerii încarcă pachetele în dulapuri securizate situate în spatele camionetei. Apoi, la ore stabilite, vehiculul efectuează livrarea în deplină autonomie în cadrul terminalului. Înainte, în timpul și după test, tehnicienii colectează informații din vehicul și intervievează personalul implicat. S-a constatat deja că acesta din urmă s-a obișnuit rapid cu noul sistem, în ciuda unor dificultăți introduse intenționat, precum punerea pachetelor în dulapuri greșite.

Până acum, personalul ridica pachetele de la recepție. „Colectarea personală a unui pachet de la recepție, poate pe partea opusă a site-ului, nu pare o activitate consumatoare de timp, dar dacă luați în considerare călătoriile făcute de fiecare de-a lungul anilor este ușor de înțeles că această operațiune durează mult per total”, explică Ernst Schulze, director executiv al DP World în Marea Britanie. Pe de altă parte, introducerea unui vehicul de livrare cu șofer nu este considerată o cheltuială justificată, așa că duba autonomă pare cea mai bună soluție.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut