Costurile mai mari creează probleme pentru întreaga industrie logistică: combustibilul pentru camioane și autoutilitare a devenit mai scump, iar salariile angajaților au crescut. Astfel că, după DHL și Hermes, DPD a decis să crească prețurile.

„Creștem prețurile în mod selectiv, pentru a ține cont de actualele creșteri semnificative ale costurilor”, a declarat un purtător de cuvânt al DPD către Agenția Germană de Presă. El nu a oferit însă detalii despre prețurile clienților privați.

Concurenții – Deutsche Post DHL și Hermes – și-au mărit anterior prețurile.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare