Producătorul de ambalaje sustenabile pe bază de fibre, DS Smith, a colaborat cu Versuni, o companie din segmentul electrocasnicelor, pentru a crea o soluție inovatoare de ambalare pe bază de fibre pentru aparatul de cafea Philips Baristina. Soluția din carton ondulat este fabricată din materiale reciclate și reciclabile. În plus, nu există pungi de plastic în cutie. De asemenea, ambalajul include și amortizoare ondulate tratate cu un strat inovator anti-zgârieturi, aplicat pentru a preveni deteriorările externe.

Conceptul personalizat de ambalare a fost proiectat de echipele de Design Experiențial de la DS Smith și Versuni pentru a crea o experiență de „unboxing” remarcabilă, în care aparatul de cafea este amplasat chiar în centru, astfel încât viitorii utilizatori să-l remarce imediat. Totodată, consumatorii pot vedea și recunoaște ușor designul îndrăzneț și aspectul vizual captivant al produsului, fie că acesta este amplasat la raft sau prezentat de magazinele online. „Tendințele și așteptările consumatorilor se schimbă rapid și, în concordanță cu așteptările legate de ambalaje sustenabile, am proiectat această soluție de produs cu scopul de a crea un aspect vizual de impact, la raft și în online. Urmărim întotdeauna misiunea noastră la nivel de companie – aceea de a redefini ambalajele pentru o lume în schimbare și colaborăm îndeaproape cu clienții noștri pentru a-i ajuta în tranziția către o economie circulară”, spune Thoran Ottens, Divisional Key Account Manager, Electronics, DS Smith.

DS Smith a aplicat instrumentul său unic – Circular Design Metrics (CDM) – pentru a măsura performanța generală și impactul produsului asupra mediului, pe baza a opt indicatori cheie de performanță, inclusiv reciclabilitate, conținut regenerabil și optimizarea lanțului de aprovizionare. Aceste zone oferă o indicație clară a performanței de sustenabilitate a unui design de ambalaj, precum și aspectele ce necesită o atenție suplimentară.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut