Odată cu finalizarea achiziției de către Mondelēz International a companiei Chipita Global, în iulie 2022, DSV Solutions a trebuit să dubleze capacitatea depozitului și a resurselor alocate. În acest fel, DSV Solutions, care are un parteneriat cu Mondelēz încă din 2005, a reuşit să gestioneze cu succes extinderea portofoliului de produse şi creșterea semnificativă a volumului de marfă. Acum, depozitul DSV Solutions are o suprafață de 15.000 m2 dedicată Mondelēz, unde angajații DSV Solutions desfășoară activități de recepţie marfă, manipulare şi servicii cu valoare adăugată. Din totalul suprafeței, 7.000 m2 sunt cu temperatură controlată în intervalul 18-20°C, un spațiu Build-to-Suit pentru Mondelēz.

„Perioada scurtă de implementare și integrare în structura existentă a noului volum de marfă a venit ca o provocare având în vedere volatilitatea pieței echipamentelor și a soluțiilor de depozitare. Echipa DSV Solutions a reușit într-un timp scurt să pregătească noul spațiu logistic, cu o capacitate totală de 35.000 de paleți. O altă provocare a venit din recrutarea și selecția personalului potrivit, ca urmare a standardului de performanță deja stabilit cu clientul nostru. Ne bucurăm pentru această performanță, drept pentru care sunt recunoscător atât echipei DSV Solutions, cât și echipei Mondelēz din România, care ne-a susținut cu încredere, consolidând astfel un parteneriat puternic”, declară Daniel Stancu, Executive Director DSV Solutions.

Din centrul logistic aflat în Bolintin Deal sunt deserviți toți clienții Mondelēz din România. În funcție de tipul mărfurilor transportate, DSV Solutions pune la dispoziție atât vehicule cu temperatură controlată, cât și ambientală. Astfel, prin rețeaua de transport cu acoperire națională, peste 100 de camioane de marfă în regim grupaj cu produse alimentare sunt livrate zilnic marilor retaileri și distribuitorilor din toată tara. „Sucursala din România a Mondelēz Global este o companie dinamică ce face față rapid multiplelor provocări logisitice, menite să îmbunătățească în mod continuu experiența clienților și consumatorilor finali. Pentru asta, avem nevoie de un partener care să înțeleagă și să împărtășeașcă aceleaşi valori. Odată cu integrarea Chipita, partenerul DSV Solutions a demonstrat încă o dată structura ADN-ului lor – flexibilitate, motivație și îmbunătățire continuă. Întrucât ambele echipe ştiu că norocul nu este o strategie, pregătirea din timp, cu multiple soluții pentru diferite scenarii, cât și colaborarea eficientă, au adus rezultatele dorite, în ciuda provocărilor externe din această perioadă tumultoasă. În plus, transparența de ambele părți în acest proiect a întărit și mai mult parteneriatul”, a spus Ionut Sârghi, Manager Logistics Operations Romania, Bulgaria & EAM Mondelēz Europe Procurement.

DSV Solutions este permanent implicat în proiecte de îmbunătățire continuă prin optimizarea de procese și soluții de automatizare, scopul fiind acela de a crea o logistică eficientă cu valoare adăugată. „Mondelēz este de 17 ani un client strategic pentru DSV Solutions, astfel încât am fost alături de partenerii noștri și i-am susținut în procesul de integrare a activităților logistice în activitatea existentă din România, în urma finalizării achiziției Chipita Global. De aceea, am alocat peste 350.000 de euro din bugetul de investiții pentru creșterea capacității depozitului, demonstrând încrederea și angajamentul în colaborarea noastră. Suntem încântați de parteneriatul solid construit în ultimii ani. Misiunea noastră este să oferim flexibilitate și proactivitate, într-o infrastructură logistică optimizată, asfel încât să oferim clientului nostru soluții adaptate nevoilor sale”, a punctat Alina Cheleș, Managing Director DSV Solutions.

„Având în vedere experiența anterioară și buna colaborare dintre Mondelēz România şi DSV Solutions, am ales să extindem parteneriatul și pentru produsele nou intrate în portofoliu, prin achiziția Chipita Global. În ultimii ani, compania noastră și DSV Solutions au trecut prin numeroase provocări de business, atât pe termen scurt, cât și mediu. Situațiile imprevizibile au apărut atât ca urmare a volatilității mediului extern, cauzată de criza globală din lanțul de aprovizionare, cât și din mediul intern, ca urmare a complexității operaționale zilnice. Cu toate acestea, echipele au rămas unite și au lucrat împreună”, a adăugat Radu Manoliu, CS&L Lead Romania, Bulgaria & EAM Mondelēz Europe Service.

Mondelēz International a ales încă din 2005 parteneriatul cu DSV Solutions pentru servicii de transport național în România, urmând ca în 2018 să extindă colaborarea prin furnizarea serviciilor de logistică complete, asigurând tot fluxul logistic, de la preluarea produselor din fabrică până la expedierea acestora către clienții finali din țară.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare