Parte a grupului de companii Soycan, din Turcia, CAG Logistics, care activează în domeniul logisticii și managementului lanțului de aprovizionare, și-a lansat a doua filială europeană după Bulgaria, în România. Fiind una dintre companiile de transport cu cea mai mare pondere pe ruta Turcia-România, compania va oferi servicii de transport complete și parțiale la timpi și costuri mai avantajoase prin filiala românească, devenită punct important de legătură între Turcia și Europa. Astfel, va contribui şi la creșterea volumului comerțului dintre Turcia și România, care depășește 7 miliarde de dolari.

CAG Logistics a ales România pentru al treilea sediu după cele din Turcia și Bulgaria. Noua investiție a companiei, care își va consolida poziția competitivă pe linia românească și va susține activitățile biroului său din Turcia, oferă de aici, începând din ianuarie, servicii LTL și FTL. Yılmaz Soycan, președintele Consiliului de administrație al Grupului de companii Soycan și CAG Logistics, a declarat că au ales această perioadă pentru noua structură de birouri pentru a acţiona împotriva perturbărilor din lanțul de aprovizionare și creșterii prețurilor mărfurilor.

Declarând că va furniza servicii de transport rutier și intermodal, depozitare, transfer și distribuție internă odată cu investiția, compania îşi doreşte să devină una dintre cele mai puternice companii de logistică de la noi. „România este o țară cu o infrastructură logistică și comercială foarte puternică în acest moment. Ca şi celelalte companii, am avut dificultăți în a oferi servicii competitive clienților noștri din cauza condiţiilor de transport și a timpilor lungi de așteptare generaţi de criza de pe piața globală. Ne dorim să folosim biroul din România ca punct de tranzit pentru a ne reduce costurile și astfel să oferim clienților noștri timpi și tarife de transport convenabile. Cea mai importantă problemă din lanțul de aprovizionare este incapacitatea de a livra mărfuri în ziua corespunzătoare și la timp.”

Afirmând că firmele încearcă să găsească noi oportunități și soluții într-o perioadă de criză în logistică în întreaga lume, Soycan a declarat că au decis să intre pe piața românească pentru a minimiza problemele actuale, notează kamyonum.com. „Cu această investiție, ne vom concentra pe țările din Blocul de Est. Faptul că România, care e membru UE și se dezvoltă rapid, are o poziție importantă pe rutele logistice ne va întări activitatea în transporturile europene. Prin noua companie, ne vom extinde şi structura multilingvă și multiculturală. De asemenea, continuăm să luăm măsuri pentru a deveni un jucător global. Noua investiție ne va permite să ajungem la companii locale din România la care nu am reușit să ajungem până acum. Făcând acest lucru cu propria noastră echipă într-o țară care va fi folosită ca punct de transfer pentru transportul între Europa și Turcia, vom avea un mare avantaj în ceea ce privește urmărirea operațiunii și costul.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut