Retailerul francez Intermarché a anunțat încheierea unui parteneriat de aprovizionare cu Louis Delhaize Group pentru produse de larg consum, ca urmare a dizolvării parteneriatului de achiziţii al acestuia cu Carrefour.

Într-o declarație, Intermarché, parte a Groupement Les Mousquetaires, a declarat că a luat legătura cu Louis Delhaize în vederea „încheierii unui parteneriat de achiziţii”.

Acesta a menționat că, în „contextul unei inflații ridicate” și al așteptărilor consumatorilor cu privire la prețul mărfurilor, „un astfel de parteneriat va fi capabil să întărească competitivitatea ambelor grupuri”.

Înainte de acest anunț, Carrefour a emis o declarație prin care informa că acordurile de achiziţii dintre Carrefour și Louis Delhaize vor înceta pe 28 februarie 2023 pentru Franța și pe 31 decembrie 2022 pentru Belgia și Luxemburg.

Louis Delhaize operează în Franța, Belgia, Luxemburg și România, în principal sub mărcile Cora, Match, Louis Delhaize și Delitraiteur. Între timp, Intermarché este prezent în Franța, Belgia, Polonia și Portugalia cu mărcile Intermarché și Netto.

În ceea ce privește Franța, Intermarché plănuiește să furnizeze în principal mărci naționale către Louis Delhaize, în timp ce în Belgia și Luxemburg, cele două grupuri plănuiesc să dezvolte un birou central de achiziții, care va fi administrat de Intermarché, ce va negocia în numele celor doi parteneri.

Contractul de parteneriat dintre cele două firme va avea, potrivit ESM, o durată de cinci ani și va fi evaluat la încheierea acestei perioade.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut