Producătorul de remorci Schmitz Cargobull a declarat că investește în cercetare și dezvoltare și își extinde serviciile de postvânzare după ce a raportat profit pentru anul financiar 2022/23.

Deşi perioada a fost marcată de crize politice și economice, producătorul a reușit să obţină o creştere a cifrei de afaceri cu 13%, până la 2,6 miliarde de euro și să raporteze câștiguri înainte de dobânzi și impozite (EBIT) de 108,5 milioane de euro, după un an de pierderi.

Cu toate acestea, EBIT de 4,1% este sub ținta de 5% stabilită în „Strategia 2025”. „Anii trecuți de criză și marea incertitudine de pe piață ne-au învățat să reacționăm cu agilitate la imprevizibil. Ne menținem Strategia 2025 și dorim să ne extindem în continuare în Europa cu o rețea de producție flexibilă, produse potrivite și inovații durabile. După o pierdere de 15 milioane de euro în 2021/22, rezultatul pozitiv al ultimului exercițiu financiar ne oferă posibilitatea de a investi din nou mai mult în cercetare și dezvoltare, extinderea post-vânzare, optimizarea instalațiilor noastre de producție, dar și în digitalizare, durabilitate și locuri de muncă”, a declarat Andreas Schmitz, directorul executiv al Schmitz Cargobull AG.

Schmitz Cargobull a declarat că serviciile sale postvânzare și digitale s-au dovedit a fi robuste în perioada de raportare și au jucat un „rol decisiv” în rezultatele sale pozitive.

Veniturile au urcat la 403,9 milioane de euro, de la 345,6 milioane de euro și, în ciuda penuriei de materiale, a întreruperilor lanțului de aprovizionare și a invaziei Ucrainei de către Rusia și a războiului ulterior, disponibilitatea pieselor de schimb a fost menținută în cele 29 de locații de distribuție ale sale.

Schmitz a adăugat că scopul său a fost transformarea fabricilor de producție în „fabrici inteligente” și creșterea productivității cu 3%.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut