Începând din această lună vor exista noi produse promoționale la Lidl: discounterul oferă pentru prima dată carne sau cârnați de origine germană cu un conținut de legume de până la 40%.

Mai exact, discounterul oferă pentru prima dată carne tocată și chifteluțe de burger din carne de vită cu jackfruit, cârnați de Viena cu morcovi și cârnați de pui cu proteine din soia în aromele clasice și usturoi. Noile produse din carne și mezeluri de origine germană vor fi disponibile în peste 3.200 de filiale ale retailerului alimentar, notează newsbeezer.com.

Potrivit Lidl, campania cu produse realizate dintr-o combinație de proteine animale și proteine vegetale se adresează „clienților care doresc să scadă consumul de produse de origine animală și astfel amprenta ecologică, fără a renunța complet la carne”.

În plus, compania a anunțat într-un comunicat de presă că intenționează să „surprindă clienții cu alternative inovatoare la produsele clasice din carne și să îi sprijine în reducerea consumului de carne” și în viitor.

Cu toate acestea, conceptul de includere a cărnii hibride în gamă există de mult timp. De exemplu, de la începutul lui iulie 2021, Rewe vindea carne sub marca „Better Half”, alcătuită din 50% legume. De asemenea, Netto Marken-Discount are și carne tocată de vită de la marca „Less Meat”, preparată cu 34% legume.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut